Tuesday, December 10, 2013

dulu benci sekarang sayang

pernah kah anda membenci sesuatu, namun pabila menyedari hakikat perkara yg dibenci anda tu adalah memberi kebaikan kepada anda, anda pun mulai menyukainya? saya pernah.

dulu saya memang xsuka minum susu, xkesah laa susu lembu ke kambing ke susu ibu ke, mase kecik jangan cite laaa memang minum je. so bila dah xsuka automatik x minum kan, memang kalau dikira kehidupan aku selama22 tahun ni jarang sangat minum susu, kalau milo plus susu tu ade laa jugak.

 tapi disebabkan badan aku kekurangan kilogram aku pun gigihkan hati search ape makanan atau minuman yg boleh menaikkan kilogram kepada badan, tup tup aku jumpa kebanyakkan orang tulis susu nii memang menggemukkan, so aku terpaksa laa, nak xnak aku sumbat je, memula memang ase nak muntaah la ape laa, tapi hasil berkat usaha murni selamani alhamdulillah memang berkesan.

so sekarang nii susu ni dah macam bestfren aku kat rumah sebelum tidur ngan pagi3 mesti nak minum susu, kat ofis pun ade susu, memang setiap hari aku wajibkan diri untuk minum dan sekarang dah xpernah rasa susu ni xsedap. sekarang dah suka sangat minum susu, hihi, akhirnya aku dah boleh buat pengakuan laa susu nii sedap rupanya.sekian.

1 comment:

  1. mcm mak dara dulu tak suka mkn daging kambing tapi bila dah kawen dan somi plk suka mkn kambing lama lama jadi suka heehehhe

    ReplyDelete